Het team
Ramon ALL the way UP

Ramon

Sinds 2008 ben ik fulltime online ondernemer. Sinds 2012 is de focus volledig op SEO komen te liggen. Heel erg veel lezen, analyseren, sparren en testen. Dat brengt me tot waar we nu zijn: ALL the way UP. Dit concept is vanuit eigen behoefte ontstaan. Wanneer alle adverteerders en bloggers zelf naar elkaar op zoek gaan, verspillen we met z’n allen enorm veel tijd. Zonde! Laat ons je leven een stuk makkelijker maken.

Corina ALL the way UP

Corina

Sinds jongs af aan heb ik een fascinatie voor taal. Mijn schrijfcarrière is offline begonnen, maar het online-schrijfvirus had mij snel te pakken. Mijn analytische brein heeft er voor gezorgd dat ik me sinds enkele jaren volledig op SEO heb gestort. Voor eigen concepten én klanten artikelen publiceren met de juiste links en anchors vind ik een prachtige uitdaging. Zeker als de ranking van de website in de zoekresultaten significant verbetert.

Sophie

Sophie is onze creatieve én administratieve ninja! Ze is een trouble shooter pur sang. Door haar positieve houding is er geen enkel probleem dat niet met een lach door haar wordt opgelost. De klanten lopen met haar weg. Hopelijk figuurlijk, want we willen Sophie graag zelf houden.

Liv ALL the way UP

Liv

Met super vlotte pen schrijft Liv een perfect stuk. Ze slaat moeiteloos een brug tussen jouw landingspagina en de te plaatsen site. Hoe ze het doet, geen idee. Maar ze zorgt ervoor dat elke klant altijd helemaal tevreden is met de geleverde teksten.

Daphne

Woont telkens op een andere prachtige plek, van Panama tot Nieuw Zeeland, en soms even in Nederland. Onderweg helpt ze SEO’s bekend te worden met onze menukaart. Niet zelden krijgt ze bedankjes voor het makkelijker maken van levens!

Nikki ALL the way UP

Nikki

Onze outreach specialist. Wekelijks sluit ze nieuwe deals met de allermooiste sites. Zeer prettig om mee samen te werken, maar voor klanten vooral goed te weten dat ze mooie nieuwe relaties met bloggers opbouwt.

Marlies

Marlies is onze nieuwste administratieve held! Ze werkt vanuit het jaloersmakende Costa Rica waar ze al jaren woont. Die afstand voelen onze klanten niet, iedereen krijgt van haar een persoonlijke touch. Haar motto: ‘distance doesn’t matter when you have a good communication systeem’.

Marjolein

‘Communication is key’ dit is Marjolein ten voeten uit. Haar communicatie skills gebruikt ze graag om het onze klanten helemaal naar de zin te maken. Ze verbindt adverteerder en publisher en zorgt bij allebei voor een wow-effect. Dit doet ze vanuit het mooie Peru, waar ze inmiddels al jaren met veel plezier woont.

Claudia

Met haar journalistieke opleiding weet Claudia van elk onderwerp een professionele tekst te maken. Niets is haar te gek! Wil je een tekst over crypto, geen punt! Maar ook een luchtig onderwerp als de laatste fashiontrends komt moeiteloos uit haar professionele pen gerold. Haar teksten vallen in de smaak bij zowel de adverteerders als de publishers, niet zelden ontvangen we complimenten over haar werk. Kortom een schrijfster in hart en nieren.
Boian ALL the way UP

Boian

Meest recente aanwinst voor echt lastige custom development taken. Code uitpluizen, verbeteren en nieuwe features toevoegen. Een echte senior developer zoals je ze maar weinig tegenkomt.

Ons verhaal

Om ons heen zagen we grote spelers steeds vaker dezelfde SEO strategie toepassen: het plaatsen van links op echte blogs en content sites. In elke competitieve markt lijken ze vroeg of laat nodig om in de top van de zoekresultaten terecht te komen.

Zelf op zoek gaan naar deze sites voor samenwerkingen is tijdrovend en, laten we eerlijk zijn, niet echt efficiënt. Wanneer iedere marketeer zelf relevante sites gaat benaderen, zitten we allemaal met overvolle mailboxen en moeten we keer op keer dezelfde handelingen uitvoeren. Zelfs wanneer je een vernieuwend platform gebruikt, dat vraag en aanbod makkelijker met elkaar in contact laat komen, moet je zelf nog voor iedere nieuwe samenwerking overleggen, onderhandelen en afspraken maken. Elke keer opnieuw. Is het jou weleens overkomen dat een link toch op nofollow staat? Of dat er onderaan een vermelding met koeienletters staat: deze opdracht is tot stand gekomen in samenwerking met bedrijf X? Dat wil je natuurlijk niet!

Traditionele mediabureaus kunnen je helpen, maar richten zich voornamelijk op influence. Kan een prima onderdeel van de marketingstrategie zijn natuurlijk, maar als het stuk van de homepage is verdwenen droogt de nieuwe stroom bezoekers snel op. En dat terwijl je er een hoop geld voor hebt neergelegd.

Via ALL the way UP gaan we voor blijvende resultaten. Hoger scoren in Google. Goedkoper per artikel om in te kopen. Daarbij ook een stuk leuker voor de aangesloten publishers. Nu rollen er echt informatieve stukken uit bij de redacties, waar bezoekers wat aan hebben. Geen praatjes meer als “koop dit” of “probeer dat”, maar gewoon interessante info als “6 interieurtrends voor aankomend seizoen”. Publishers plaatsen interessante content, adverteerders krijgen doorlopend nieuwe bezoekers uit Google. Iedereen blij.

Vergelijk items
  • Totaal (0)
Vergelijken
0